...slut...

...känner man sig efter en hel dags packande och grejande...tur det är kvar minst 3 veckor till flytt...det känns som om ju mer jag får ner i mina lådor, desto mer dyker det upp! Jag beundrar verkligen alla som flyttar ofta, typ vartannat år eller så, för jag skulle absolut inte palla med det :(

Börjar tro att Diva har en urinvägsinfektion oxå, hon ska bara ut och pissa "hela tiden"....återstår att se om det blir besök hos veterinären i veckan....Theo har varit på hunddagis hos Liza idag och fått leka med Bandit...han var mäkta slut när jag hämtade hem honom efter 1 timme. Nu har dom fått "tuggisar" och syns inte till alls... :)

...annars inväntar jag Wallander kl 21...ett bra sätt att avsluta helgen på!

Kommentarer
Emma säger:

jag tror inte riktigt på det där med rockabilly kväll, satsar nog på krogen istället ;)

2010-05-14 | 14:10:41
Bloggadress: http://emmajohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback