...varmt..

...men jag ska inte klaga - det är ju det här man väntat på hela långa vintern!

Har varit usel på att blogga sista veckan...kan bero på att jag inte känt att jag har haft direkt nåt att skriva om...
Mamma har varit här & hjälpt mig packa - skönt slippa göra det helt själv...jag håller på att få ett spunkanfall av böckerna...det kommer gå åt 1 ziljon lådor bara till dom :(
Har spanat in Expedit hyllan från Ikea, den tror jag sväljer mycket böcker - det får bli en resa dit så småningom.
Alltid nåt att se fram emot!
Theo har parkerat i mitt knä - efter han varit och badat i vattenskålen - idag lyckades han vicka ut hela den så det blev att torka upp några liter. Har aldrig sett en hund dricka som han dricker - med båda framtassarna i skålen, sen gräver han runt i den så det stänker vatten åt alla håll & kanter...undrar om han lärt sig det av katten?
Tja, nu ska jag gå och hänga lite tvätt *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback