....jag glömde ju en 'liten' detalj....

...när det gällde julklapparna..
Garanterar att alla (vilka ni då är) som läst förra inlägget tycker att mina tankar om dom var...skitlöjliga... 'för det är ändå bara pengarna det sitter i och hon har inga'..... typ...
Men vet ni vad....
...det finns nåt som heter att vara förutseende oxå...
Så nu var det avklarat! Om det var nån som funderade alltså?
Däremot är jag helt värdelös på att hitta rätt 'grej' till alla, jag suger verkligen häströv när det gäller det...
Och så har jag fått för mig (det beror däremot på en 'statussyster') att det mååååååste vara fiiiiiint och dyrt! Köp gärna choklad - men ÄKTA Belgisk typ....
Så inte är det lönt pröva med ens en Anthon Berg (som jag råka älska)
Och det där var bara ett hypotetiskt exempel =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback