..WoopWoooop...

...valde rubriken för att jag saknar Victoria efter 1 dygn redan... Ja hon är hemma på inte fullt 10 dar, men det är sjukt frustrerande att inte kunna ta telefonen och slänga iväg ett sms eller ringa...
 
Jag överlevde julen i alla fall.... mest ångestfyllt var det vid julklappsutdelningen men sen var det ok igen!
Och nu är det 51 veckor kvar till nästa gång! Känner lite 'ordtorka' eller, ja nåt... fingrarna flödar inte över tangenterna som dom 'ska' göra.. det måste vara frustrerande att vara författare och känna så...
Hur som helst  - jag fick ju köpt en tv till slut!!! Finally! Det lönade sig att vänta till mellandagarna... och jag slapp ju köpa ny dator just nu oxå..så egentligen så har det varit en bra månad hela december..eller nja... kanske slutet på den....
Känner att det blir bara 'knas' och fragement av det jag egentligen vill få fram så jag lägger ner skrivandet för ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback